Layali II

duminică, 22 martie 2015


   Când ai auzit ultima oară cât de frumoasă ești? Când ai simțit ultima oară respirația caldă ce se îmbată cu parfumul pielii tale în timp ce degete lacome îți mângăie trupul și îți răvășesc părul... ai mai simțit fiori ai plăcerii în timp ce ochii îți sunt iscodiți de secrete și sorbiți din priviri... ți-au mai fost sărutate lacrimile atunci când tristețea te-a încercat... s-au mai făcut oare încercări de a-ți reda zâmbetul ce putea să lumineze și cea mai întunecată cameră a sufletului meu...? Și tu îmi ceri... nu..., tu nu știi ce îmi ceri de fapt... Tu nu știi cât de greu îmi este chiar și acum când stau în fața ta și te ascult sub un zâmbet fals cum toate acestea mă frământă și cât de tare... dar nu o să spun nimic... nu, nu... îmi era așa dor să te aud... îmi este și rușine de gândurile care mă încearcă... de ai știi cât te doresc.... și cum încă îți cunosc fiecare părticică din corp...fiecare aluniță și fiecare unduitură și centimetru... de ce tu ai ajuns pentru mine fructul interzis...
  -Hei! Lisser la ce te gândești? Mă sperii când privești așa în gol... pari ciudat...
  - E... la nimic... nimic important pentru tine...





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu