Din adevăr...

luni, 15 octombrie 2012

  -Vezi tu Hart, eu scriu o carte...
  -Amice, știu că ne-am ghidat mereu amândoi după principiul că știința și virtutea sunt daruri mai mari decât noblețea și bogăția, dar nu văd cum ar putea așa ceva să te aducă la o stare ca aceea în care te aflasem! Nu se poate să fie doar atât, ultima oară când te-am văzut așa a fost atunci când l-ai pierdut pe...
  -  De ce trebuie să te grăbești? Ai promis că nu mă vei judeca de altfel! Da e mai mult...
  -Scuză graba mea de mai înainte, te rog continuă!
  - Ascultă-mă oricât ar părea nebunie cea ce voi spune e totuși nebunie cu tâlc. Atunci când ți-am răspuns ezitant cu da și nu a fost pentru că ambele variante erau în oarecare măsură corecte. Da Hart nu te-ai înșelat atunci când ai spus că e vorba de o femeie...
  -Ha-ha! Știam eu! "O, slăbiciune, numele tău e femeie!". Și din câte îmi dau seama ai și iubit-o altfel... stai acum realizez că ai spus că ambele variante erau corecte!Nu îmi spune că...
  -Da, am iubit-o! Și da, pentru mine a murit...
  -Curaj prietene! Șterge-ți ochii! Nu am știut, dar cum de s-a întâmplat? Dumnezeu să...
  -Nu Hart, nu ai înțeles, ea a murit dar doar pentru mine!
  -Acum înțeleg!Să înveţi a citi ce-ţi scrie iubirea care tace, şi să auzi cu ochii, astea nu le poate face decât gingaşul simţ al iubirii și tu bunul meu prieten știi prea bine că eu nu pot și nu vreau a iubi! Cunoști doar concepțiile mele despre femei și iubirea lor.Hai mai bine capul sus, înfrânge-ţi durerea, fii vesel de se poate, căci tot la zi ajunge şi cea mai lungă noapte! Vezi, știam eu ce știam când îți spuneam să nu cauți fară rost iubirea adevărată ! E un mit amice! Femeile știu prea bine asta și au perfecționat la rang de artă înșelătoria și minciuna! Vorba aia "Diavolul foloseşte şi Scriptura când vrea să-şi atingă scopul" așa și femeia cu farmecele ei te ademenește și te prinde în lanțuri. Ei vezi așa te vreau zâmbește fii puternic!
  -Zâmbesc Hart, zâmbesc! Nici nu bănuiești cât de tare mă amuză ce spui și cât de mult te înșeli. Puterea adevărată nu vine din ură sau răzbunare ci din adevăr...
 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu