Taclale și miros de fum

sâmbătă, 13 octombrie 2012

  - Marhaban sayyid ! Cu ce vă pot fi de folos (zâmbind)?
  - Jud văd că tot glumeață ai rămas. Hai stai lângă noi și încântă-ne cu șarmul tău!
  - M-aș fi alăturat cu plăcere dar nu se cuvine și în plus o glumă bună e plăcută ca parfumul unui trandafir, două glume sunt ca parfumul a doi trandafiri, trei glume ca parfumul a trei trandafiri, dar patru te asfixiază sau te adorm domnule Hart... tot ca de obicei?
   - Da Jud, mulțumim și te rog adu și o scrumieră pentru Hart.
   -Soarta unei glume depinde de urechea care o aude, nu de limba care o spune!Și o cafea dragă Jud, da o cafea neapărat! De fapt două, în seara asta amicul meu și cu mine avem multe de povestit. Am promis că te voi asculta fără să te judec și fără să mă îndoiesc de ceea ce îmi vei spune, de altfel la ce bun un prieten care să te cunoască așa cum ești dar să nu înțeleagă ce ai fost și să nu accepte ce ai devenit ? Din câte văd eu ceva te-a afectat destul de rău. Te știam de granit, pesemne așa cum am mai spus e una din două: ori ai pierdut pe cineva drag, ori e la mijloc vreo femeie!
  -Da...și nu...dar da.
  -Cum vine asta? Nu mă mai fierbe atât omule și adu lumină vorbelor tale! 
  -Cafeaua și narghileaua sayyid. Îndată am să mai aduc și alți cărbuni și scrumiera pentru domnul Hart. Dacă mai doriți ceva să îmi spuneți. 
  -Deocamdată atât Jud, te poți retrage, tocmai ce se pregătea amicul nostru să îmi destăinuie păsurile sale. Mulțumesc pentru scrumieră!
 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu